Mica is best

Hej där, nu har Mikaela (som är världens bästa) gått, tyvärr! Underbar flicka de där alltså! Vi hade det awesome, behövde tyvärr plugga ganska mycket men vi skapade ju den här bloggen. I morgon har jag träning direkt efter skolan sen ska jag på någon fest hos en gammal barndoms vän. Ska väl bli lagom kul, är inte såå taggad om man säger så. Eller bara till fotbollen, lalalala. På lördag har jag match, annars (tror jag) är inget planerat? Hmmm..
Nu ska jag dricka te, facebooka lite, plugga och sen sova. Puss&kram ♥
Såg att Mikaela hade gjort en proffsig outfit bild, men har satt på mig myskläder nu så kan inte de.. Hade iaf på mig:
♥Baslinne: H&M (julklapp av mica (A)
♥Vit skjorta: H&M
♥Leggings: New Look (england)
♥Röda converse: Stadium (?)
♥Skinnjacka: Bikbok (förra årets modell)
+ Armband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0