@ Moas place'

TjaaaaTjaaaaa bloggen! Haahaahhah nej men hej, just nu sitter jag hos moa och gör inte så speciellt mycket, så jag börjar bli trött..Nej vi får ta och göra något kul när har bloggat färdigt. Moa sitter och skypar med Alex och simon,hahha dom sitter och skriker(?)hahhahah låter lite smått cp sådär... Hahha men jag kom för ungefär en halvtimme sen från forum, Jag köpte tyvär inget... jag kom på att jag inte behöver en vårjacka... hahahah. Ikväll ska jag nog vara hemma, jag ska äta hemma iallafall, det blir köpe pizza med sockerdricka, efter det GODIS! najs? JA. Men jag tror att jag kanke kommer träffa moa på kvällen, eller så kommer jag titta på film med mamma:)

Imorn ska jag vara med moa, men hon ska städa kanin buren...

Hej hopp knutte knopp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0